22 February 2011

Ajaib dan Pelik ...TAPI BENAR!!

lama dah aku xupdate blog nih...
ermmm...ada sesuatu yg aku nak kongsi ngan korang ...
aku hairan la...
knp masih wujud lagi manusia yang mementingkan paras rupa dari dalaman...
haaaaaiiiihhhh!!!
mmg la dunia dah serba canggih....
and xsalah kalo kita nak "UP" kan diri kita....
tp...kalo stakat nak "UP" kat luar...
dalam hati entah ape2 ntah....
ye...


mmg kita sebagai manusia xdpt nak melihat bagaimana hati seseorang....
hanya Allah s.w.t yang mampu (dgn penuh yakin)...
tp...setelah kita sendiri yg telah diperlakukan ...
mesti kita dpt menilai bagaimana sifat org lain...
so...bagi aku, itu adalah satu anugerah dari Allah utk kita memiliki otak utk berfikir! 
haaaaiiihh!! (dah 2 kali aku mengeluh)... 

kali ni aku cukup kuat mengeluh...
secara kesimpulan...
aku menganggap semua ini adalah dugaan dari Allah...
kerana aku YAKIN! 
Allah menguji adalah utk menilai kita.... 
YES! THATS IT!! chow!! 

No comments:

Post a Comment